Spoedgevallen

Heeft u een pijnklacht? Bekijk onderstaande tips over wat u zelf kunt doen.

Heeft u een spoedgeval binnen de openingstijden van de praktijk?

Bel: 070 200 1700

Ook als u al een afspraak heeft staan; het kan namelijk nodig zijn dat we meer tijd moeten inplannen of eerder een afspraak moeten maken.

LET OP! Bij echte pijn, dus bijvoorbeeld een draad die uitsteekt, hebben wij iedere ochtend een inloopmoment, maandag t/m vrijdag van 8.00 uur – 8.10 uur*.

Tijdens deze inloop worden alleen pijnklachten verholpen en dus geen brackets teruggeplaatst of controles gedaan.

*Op maandag en vrijdag is onze locatie aan de Margaretha van Hennebergweg gesloten.

Heeft u een spoedgeval buiten de openingstijden van de praktijk?

Wij werken samen met Dental365 voor spoedbehandelingen buiten openingstijden. De spoedtandarts van Dental365 zal u behandelen voor spoedgevallen die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag. Zie de onderstaande contactgegevens.

Dental365
Burg. Hovylaan 78
2552 AZ Den Haag
T: 070 204 00 10

Let op! Dit nummer is uitsluitend voor patiënten die bij ons onder behandeling zijn.

Dagen en tijden van ons pijnklachteninloopmoment:

Margaretha van Hennebergweg 71: di t/m do 8.00 uur

Groot Hertoginnelaan 7: ma t/m vrij 8.00 uur

Houd onze social media goed in de gaten voor afwijkende openingstijden.

Ik heb een pijnklacht die wordt veroorzaakt door mijn beugel. Wat moet ik doen?

Als u pijn in uw mond heeft die wordt veroorzaakt door de beugel, kunt u op ons pijnklachteninloopmoment om 08.00 uur binnenlopen. Let op: “druk” op de tanden is normaal. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Ook plaatsen wij tijdens dit moment geen losse slotjes terug.

Dagen en tijden van ons inloopmoment:

  • Margaretha van Hennebergweg 71: di t/m do 8.00 uur
  • Groot Hertoginnelaan 7: ma t/m vrij 8.00 uur

Houd onze social media goed in de gaten voor afwijkende openingstijden.

Heeft u een pijnklacht? Bekijk onderstaande tips over wat u zelf kunt doen.

Heeft u een spoedgeval binnen de openingstijden van de praktijk?

Bel: 070 200 1700

Ook als u al een afspraak heeft staan; het kan namelijk nodig zijn dat we meer tijd moeten inplannen of eerder een afspraak moeten maken.

LET OP! Bij echte pijn, dus bijvoorbeeld een draad die uitsteekt, hebben wij iedere ochtend een inloopmoment, maandag t/m vrijdag van 8.00 uur – 8.10 uur*.

Tijdens deze inloop worden alleen pijnklachten verholpen en dus geen brackets teruggeplaatst of controles gedaan.

*Op maandag en vrijdag is onze locatie aan de Margaretha van Hennebergweg gesloten.

Heeft u een spoedgeval buiten de openingstijden van de praktijk?

Wij werken samen met Dental365 voor spoedbehandelingen buiten openingstijden. De spoedtandarts van Dental365 zal u behandelen voor spoedgevallen die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag. Zie de onderstaande contactgegevens.

Dental365
Burg. Hovylaan 78
2552 AZ Den Haag
T: 070 204 00 10

Let op! Dit nummer is uitsluitend voor patiënten die bij ons onder behandeling zijn.

Dagen en tijden van ons pijnklachteninloopmoment:

Margaretha van Hennebergweg 71: di t/m do 8.00 uur

Groot Hertoginnelaan 7: ma t/m vrij 8.00 uur

Houd onze social media goed in de gaten voor afwijkende openingstijden.

Ik heb een pijnklacht die wordt veroorzaakt door mijn beugel. Wat moet ik doen?

Als u pijn in uw mond heeft die wordt veroorzaakt door de beugel, kunt u op ons pijnklachteninloopmoment om 08.00 uur binnenlopen. Let op: “druk” op de tanden is normaal. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Ook plaatsen wij tijdens dit moment geen losse slotjes terug.

Dagen en tijden van ons inloopmoment:

  • Margaretha van Hennebergweg 71: di t/m do 8.00 uur
  • Groot Hertoginnelaan 7: ma t/m vrij 8.00 uur

Houd onze social media goed in de gaten voor afwijkende openingstijden.

Wat kunt u zelf doen?

Mijn elastieken zijn op. Wat moet ik doen?

Als uw elastieken op zijn, kunt u langs onze praktijk komen om een nieuw zakje af te halen. Op de website kunt u onze openingstijden vinden van onze beide locaties. Houd ook onze social media in de gaten om te zien of er afwijkende openingstijden zijn.

Er zijn spleetjes tussen mijn tanden gekomen, hoort dat?

Ja, dit is mogelijk. Om alle tanden in een rechte boog te zetten, moeten wij de boog iets verbreden. Het kan zijn dat u tijdens dit proces spleetjes tussen de tanden krijgt, maar in een later stadium gaan wij de spleetjes weer sluiten.

Wat moet ik doen als mijn beugel loskomt?

Als een beugel los zit, is dat geen probleem. Bij je volgende controleafspraak maken we hem weer vast.

Let op, als een beugel los zit op de plek waar je een elastiekje draagt, kun je telefonisch contact met ons opnemen (070 200 1700). We maken dan een afspraak om de beugel te repareren, zodat je de elastiekjes weer kunt dragen.

Mijn aligner is kwijt/gebroken. Wat moet ik nu doen?

Als uw aligner kwijt is geraakt of gebroken is, moet u zo snel mogelijk overstappen naar uw volgende aligner. Deze draagt u dan 10 dagen i.p.v. 7 dagen, zodat wij zeker weten dat die aligner goed aansluit. Mocht u geen volgende aligner hebben, draag dan de vorige aligner en neem contact op met de praktijk.

Mijn draad prikt in mijn wang. Wat kan ik doen?

Als uw draad in uw wang prikt, kunt u op ons inloopmoment om 08.00 uur binnenlopen. Tot die tijd kunt u wax op de draad doen, zodat de draad niet kan prikken.

Dagen en tijden van ons inloopmoment:

Margaretha van Hennebergweg 71: di t/m do 8.00 uur
Groot Hertoginnelaan 7: ma t/m vrij 8.00 uur

Houd onze social media goed in de gaten voor afwijkende openingstijden.

Wat moet ik doen als mijn spalk los zit?

Als u voelt dat uw spalk los zit, gaat u direct zoveel mogelijk de nachtbeugel dragen en neemt u contact op met de praktijk om een afspraak in te plannen. Neem tijdens deze afspraak ook altijd uw nachtbeugel mee naar de praktijk.

Staat uw vraag er niet tussen?

Wat kunt u zelf doen?

Mijn elastieken zijn op. Wat moet ik doen?

Als uw elastieken op zijn, kunt u langs onze praktijk komen om een nieuw zakje af te halen. Op de website kunt u onze openingstijden vinden van onze beide locaties. Houd ook onze social media in de gaten om te zien of er afwijkende openingstijden zijn.

Er zijn spleetjes tussen mijn tanden gekomen, hoort dat?

Ja, dit is mogelijk. Om alle tanden in een rechte boog te zetten, moeten wij de boog iets verbreden. Het kan zijn dat u tijdens dit proces spleetjes tussen de tanden krijgt, maar in een later stadium gaan wij de spleetjes weer sluiten.

Wat moet ik doen als mijn beugel loskomt?

Als een beugel los zit, is dat geen probleem. Bij je volgende controleafspraak maken we hem weer vast.

Let op, als een beugel los zit op de plek waar je een elastiekje draagt, kun je telefonisch contact met ons opnemen (070 200 1700). We maken dan een afspraak om de beugel te repareren, zodat je de elastiekjes weer kunt dragen.

Mijn aligner is kwijt/gebroken. Wat moet ik nu doen?

Als uw aligner kwijt is geraakt of gebroken is, moet u zo snel mogelijk overstappen naar uw volgende aligner. Deze draagt u dan 10 dagen i.p.v. 7 dagen, zodat wij zeker weten dat die aligner goed aansluit. Mocht u geen volgende aligner hebben, draag dan de vorige aligner en neem contact op met de praktijk.

Mijn draad prikt in mijn wang. Wat kan ik doen?

Als uw draad in uw wang prikt, kunt u op ons inloopmoment om 08.00 uur binnenlopen. Tot die tijd kunt u wax op de draad doen, zodat de draad niet kan prikken.

Dagen en tijden van ons inloopmoment:

Margaretha van Hennebergweg 71: di t/m do 8.00 uur
Groot Hertoginnelaan 7: ma t/m vrij 8.00 uur

Houd onze social media goed in de gaten voor afwijkende openingstijden.

Wat moet ik doen als mijn spalk los zit?

Als u voelt dat uw spalk los zit, gaat u direct zoveel mogelijk de nachtbeugel dragen en neemt u contact op met de praktijk om een afspraak in te plannen. Neem tijdens deze afspraak ook altijd uw nachtbeugel mee naar de praktijk.

Staat uw vraag er niet tussen?